We hebben een webshop gelanceerd!

Spread the news

Goed nieuws Flyers en keukenhelden! Vanaf nu kan je jouw kledij ook aankopen via onze gloednieuwe webshop

Sommige onder jullie zullen het misschien al wel weten, maar wij bij Flying Service Kitchenstaff hebben enkele regels in verband met de kledij die wordt gedragen op opdrachten. Waarom? We vinden het belangrijk dat iedereen netjes en gelijk voor de dag komt en daarom hanteren we voor iedereen hetzelfde uniform.

We hebben een webshop gelanceerd zodat kledij aanschaffen nog gemakkelijker wordt. Je krijgt deze dan gewoon thuis geleverd waardoor je de deur niet uit moet, een win-win situatie voor iedereen!

Elke uitzendkracht die bij ons begint, krijgt eerst een infosessie op één van onze kantoren. We vertellen je daar meer over wie wij zijn en wat we doen. De toekomstige Flyers krijgen daarna ook een opleiding van een van onze vaste maîtres. Meer info over onze opleidingen kan je lezen via onze blogpost: “Neem een vliegende start bij Flying Service”. Als je na de infosessie bij ons komt werken, kan je de kledij online bestellen. Geen zorgen, we hebben nog steeds pasmaten op kantoor voor moest je twijfelen over de juiste maten. Wanneer jouw kledij in orde is, kan je starten!

Onze webshop werkt zoals elke andere webshop, maar we zetten toch ook nog even de meest gestelde vragen op een rijtje:

Hoe werkt de webshop?

Je plaatst zelf je bestelling op de webshop, bijvoorbeeld: zaal – zaal mannen – Greiff Heren Gilet – Style 8202. Er is een maattabel beschikbaar op de webshop, maar we voorzien ook pasmaten in alle kantoren. Je kan dus nog steeds komen passen op kantoor als je niet zeker bent van je maat!

Hoe betaal ik mijn bestelling?

Betalen kan je met bancontact of kredietkaart!

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Je kan zelf kiezen om je bestelling thuis te laten leveren, bij ons op kantoor of om je bestelling af te halen in één van de winkels van onze leverancier Prosafco. (Hasselt, Roeselare, Hamme, Borsbeek, Lier, Bree en Beerse)

Wat met de levering?

Onze pakketbezorgdienst doet zijn uiterste best om jouw bestelling binnen de 5 werkdagen te leveren wanneer de bestelling op voorraad is. Hiervoor betaal je een leveringskost van €5, behalve als je jouw bestelling gaat afhalen in de winkel.

Wat als mijn bestelling niet klopt?

Dan moet je jouw bestelling rechtstreeks terugsturen naar onze leverancier, Prosafco. Je meldt de retour aan op lier@prosafco.be en vermeld daarbij het aankoopnummer, om welke artikelen het gaat en de reden van retour. Artikelen moeten ongebruikt en in hun originee verpakking worden teruggestuurd. De verzendkosten hiervan zijn voor eigen rekening en worden niet terugbetaald. Als de vergissing bij de leverancier ligt, worden de verzendkosten wel terugbetaald.

Nog vragen?

Is het nog niet helemaal duidelijk of heb je een andere vraag? Stuur dan maar een mailtje naar info@flyingservice.be en dan beantwoorden wij deze vraag met plezier. Neem alvast een kijkje op de webshop!

Geef een reactie