Kijk wat Flying Service & Kitchenstaff doet achter de schermen

magnifying glass
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
03
.
02
.
2023
Blackfisk, de solide, onafhankelijke partner voor uw horecabedrijf

Blackfisk is dé solide, onafhankelijke partner voor uw horecabedrijf. Je kan bij hen terecht voor consultancy en kwalitatieve keukenondersteuning. Dit met ondersteuning van een team met jarenlange ervaring op het hoogste niveau!

 

Cooking is like love. It should be entered into with abandon or not at all.

02
.
02
.
2023
Hallo Geel, welkom in de #fskfamily

Met veel enthousiasme kondigen wij de opening van ons nieuwe kantoor in Geel aan!

Sinds 2004 stellen we zaal- en keukenpersoneel te werk tijdens de bekendste events en in de leukste zalen van België. Daardoor is het kiezen van een kantoorlocatie geen beslissing dat lichtvaardig moet worden genomen, maar het is ook een van de belangrijkste beslissingen die wij in ons bedrijf kunnen nemen. Je vond ons daarvoor al terug in heel Vlaanderen, met kantoren in Antwerpen, Brussel, Gent, Kortrijk, Leuven, Hasselt, Kortrijk en Brugge. Met de toevoeging van kantoor Geel breiden we dit nog wat extra uit en zijn we steeds dichtbij om iedereen te helpen vanuit eigen regio.

05
.
01
.
2023
Een terugblik op 2022

Klaar voor een kleine recap van het jaar 2022? Wij wel!

Net als vorig jaar mochten onze Flyers, samen met de Mira Members, het jaar sterk inzetten in Plopsaland De Panne. Maar laat ons beginnen met begin 2022. We startten het jaar nog steeds met mondmaskers en corona in de lucht. Maar daar werden we alleen maar sterker door! Zowel onze Keukenhelden als Flyers gaven zich nog steeds meer dan 100%, en wat zijn we dankbaar voor hun inzet, enthousiasme en service!

Onze Keukenhelden mochten onze klanten weer culinair bijstaan op onder andere Tomorrowland, RAFC, Gault&Millau, Zoute Rally, Club Brugge,… Onze Flyers kon je dan weer terugvinden in Paleis 12 (ze hebben zelfs Stromae mogen ontmoeten!), De Ronde van Vlaanderen, Center Parcs, TW Classic, het concert van Rammstein,… We zijn trots op wat we doen en dat zetten we graag in de kijker.

Van voetbalmatchen naar teambuildings, festivals en concerten naar wielrenner wedstrijden en de twintigste editie van Gault&Millau. Maar ook ons intern team groeide enorm in 2022. Zo kregen we zelf de kans om een nieuw kantoor op te starten, maar dat is een verhaal voor een andere keer 😉 Om ons team dichter bij elkaar te brengen, trokken we op driedaagse teambuilding naar Nieuwpoort. Plezier hebben we daar zeker gehad, maar ook de kans om elkaar beter te leren kennen. Dankbaar voor al het moois dat 2022 ons bracht, helemaal klaar om een nieuw jaar in te vliegen!

02
.
06
.
2022
Anders werken

Anders.
Anders is ok.
Iedereen is immers anders.

Wij zijn anders. Wij werken anders. Wij zoeken anders.

Wij zoeken jou!

05
.
05
.
2022
Onze Djobz website in een nieuw jasje

Djobz, een platform dat werkzoekenden en werkgevers matcht, voor en door horecahelden.

De website was aan vernieuwing toe en we hebben dan ook hard gewerkt aan een nieuwe versie. Met trots kunnen we zeggen dat deze nu live staat! Klaar voor je nieuwe horeca-avontuur?

07
.
04
.
2022
Meet Hels, dé logistieke partner voor jouw horeca en evenementen

Iets langer dan een jaar geleden vertelden we jullie dat we de handen in elkaar sloegen met Hels. Wat we toen niet gedaan hadden, is toegelicht wie die Hels Duivels nu eigenlijk zijn. Jullie hebben er lang op moeten wachten, maar here we go!

Problemen bestaan niet, enkel uitdagingen.


Met deze gedachte begint Hels aan iedere opdracht om de best mogelijke ondersteuning te voorzien. Ze bieden productionele oplossingen en logistieke diensten aan voor bedrijven in de eventsector. Hun troeven? Productie, Crew, Food & beverage en logistieke ondersteuning! Recent hebben ze ook een nieuwe afdeling opgestart, namelijk Hels Technics. We lichten even toe.

Productie

Strakke planning is een kolfje naar de hand van Hels en ze kennen altijd de perfecte partner als het op externe leveranciers aankomt. Ze nemen graag het volledige proces van 3D-tekening tot productie voor hun rekening.

Alles samengevoegd kan je bij Hels beroep doen op decennia aan ervaring in productieondersteuning en management op sportevenementen, festivals, productlanceringen en allerhande B2B en B2C festiviteiten waardoor ze een op maat gemaakte en uiterst professionele aanpak kunnen garanderen.

Met de uitvoeringsdatum als ultieme deadline, beginnen ze technische plannen, bouwschema’s en tijdlijnen op te stellen die ze kunnen ondersteunen met 3D-ontwerpen. Vanzelfsprekend beheren ze het budget van de klant met de grootste nauwkeurigheid. Wanneer het pre-productie verhaal helemaal aan de wensen voldoet, ontketenen ze onze mojo en beginnen ze met het uitvoeren van hun plannen.

Crew

Veelzijdig, gemotiveerd, enthousiast, toegewijd… De Helse Duivels zijn het allemaal. In essentie bestaat hun team uit een stel stevig gebouwde mannen en vrouwen die heel creatief zijn in het vinden van logistieke oplossingen.  Stagehands, site crew, audiovisuele crew, heftruckbestuurders,… u noemt ze, Hels heeft ze. Allen gedreven met een echte 'can do' ingesteldheid!

Food & beverage

De passie voor food & beverage producties ligt aan de basis van Hels.


Hels is bezeten door het uitwerken van innovatieve food-concepten en hun toepasbaarheid voor evenementen. Ze menen namelijk dat eventcatering ook sexy kan en zou moeten zijn en zijn er op gebrand om volledig out of the box te denken om de f&b beleving op een evenement naar ongekende hoogtes te tillen. Zo kunnen ze een compleet vernieuwende foodstand ontwikkelen maar stellen ze evengoed de logistieke werking op punt.

Logistieke ondersteuning

Alles draait om logistiek bij Hels. In de brede zin van het woord betekent logistiek het management van de goederenstroom tussen de plaats van herkomst en de plaats van verbruik van een bepaald product. Tijdens dit proces wordt verondersteld om de verwachtingen van de klant ten harte te nemen en in te lossen. Laat nu net dat laatste één van de kerngedachten zijn waar Hels voor staat.

Ze bieden zowel interne als externe logistieke ondersteuning aan. Intern betekent tijdelijke of permanente opslag van eventmateriaal in hun magazijn in Wondelgem. Inventarisatie en onderhoud neemt hun magazijnbeheerder met plezier op zich. Aansluitend staan ze in voor het transport tussen ons magazijn en de locatie materiaal moet worden opgezet. Op locatie kunnen ze logistieke manoeuvres uitvoeren dankzij hun geattesteerde heftruck-, verreiker- en hoogwerker bestuurders.

03
.
03
.
2022
Maak kennis met onze nieuwste team member: Mira - Event Support

We stellen jullie graag voor aan onze nieuwste team member, MIRA - Event Support!

Mira - Event support is een evenement management in Brugge en zit sinds september 2021 zitten mee in de #fskfamily. Nog een nieuwe locatie zeg je? Ja hoor! Zo zorgen we ervoor dat we onze klanten en personeel nog beter kunnen ondersteunen. Als zusterbedrijf van Flying Service Kitchenstaff zal Mira in de toekomst regio Oostende – Kortrijk en Brugge voor de rekening nemen en daar een team uitbouwen om een tal van events te realiseren.

Mira? Wat is dat?

MIRA ondersteunt events op verschillende manieren. Ze zorgen niet alleen voor personeel, maar denken ook mee na over de organisatie van het event en bieden zowel voor als na het event logistieke ondersteuning. Ze bieden vier diensten aan onder de noemers crew, support, projects en acadamy.

Crew

MIRA gaat steeds op zoek naar enthousiaste en dynamische mensen om het team te versterken. Alle nieuwe medewerkers volgen een basisopleiding om vol zelfvertrouwen aan de slag te kunnen gaan. Zo worden er niet alleen praktische vaardigheden aangeleerd, ze proberen hun teamleden ook iets bij te brengen op sociaal en persoonlijk vlak. Iedere medewerker krijgt de kans om zichzelf ten volle te ontplooien en zijn/haar (verborgen) talenten te ontdekken!

Support

Bij de organisatie van een event komt heel wat kijken. Al te vaak worden zaken over het hoofd gezien, vooral wat betreft logistiek en bediening. Daarom overlopen ze de noodzakelijke stappen van het event. Indien nodig, bieden ze de nodige support om alsnog bij te sturen en alles tijdig voor elkaar te krijgen.

Projects

Een grootschalig event of project organiseren vergt heel wat voorbereiding. Een frisse en neutrale blik op het gebeuren is dan ook broodnodig. MIRA helpt dan ook graag bij het overlopen van het project. Ze anticiperen op mogelijke problemen die zich kunnen voordoen. Hun logische en ervaren kijk op de organisatie en logistiek van een event biedt een absolute meerwaarde voor de klant.

Academy

Zoals eerder vermeld, krijgt elke nieuwe medewerker bij MIRA een basisopleiding. Hier besteden ze niet enkel aandacht aan vaktechnische competenties, maar gaan ze ook dieper in op hun werking en de gewenste mentaliteit tijdens opdrachten. Gemotiveerde medewerkers krijgen zelf de kans om extra opleidingen te volgen. Ze bieden namelijk verschillende opleidingen aan: eentje dat zich toespitst op barwerk, op zaalwerk en op het coachen van een team.

03
.
02
.
2022
We hebben een webshop gelanceerd

Goed nieuws Flyers en Keukenhelden! Vanaf nu kan je jouw kledij ook aankopen via onze gloednieuwe webshop kostum.be!


Sommige onder jullie zullen het misschien al wel weten, maar wij bij Flying Service & Kitchenstaff hebben enkele regels in verband met de kledij die wordt gedragen op opdrachten. Waarom? We vinden het belangrijk dat iedereen netjes en gelijk voor de dag komt en daarom hanteren we voor iedereen hetzelfde uniform.

We hebben daarom een webshop gelanceerd zodat kledij aanschaffen nog gemakkelijker wordt. Je krijgt deze dan gewoon thuis geleverd waardoor je de deur niet uit moet, een win-win situatie voor iedereen!

Iedereen die bij ons begint, krijgt eerst een infosessie op één van onze kantoren. We vertellen je daar meer over wie wij zijn en wat we doen. De toekomstige Flyers krijgen daarna ook een opleiding van een van onze vaste maîtres. Als je na de infosessie bij ons komt werken, kan je de kledij online bestellen. Geen zorgen, we hebben nog steeds pasmaten op kantoor voor moest je twijfelen over de juiste maten. Wanneer jouw kledij in orde is, kan je starten!

Onze webshop werkt zoals elke andere webshop, maar we zetten toch ook nog even de meest gestelde vragen op een rijtje:

Hoe werkt de webshop?

Je plaatst zelf je bestelling op de webshop, bijvoorbeeld een herengilet om in de zaal te werken. Er is een maattabel beschikbaar op de webshop, maar we voorzien ook pasmaten in alle kantoren. Je kan dus nog steeds komen passen op kantoor als je niet zeker bent van je maat!

Hoe betaal ik mijn bestelling?

Betalen kan je met bancontact, kredietkaart of Klarna betaal later!

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Je kan zelf kiezen om je bestelling thuis te laten leveren, bij ons op kantoor of om je bestelling af te halen in één van de winkels van onze leverancier Prosafco (Hasselt, Roeselare, Hamme, Borsbeek, Lier, Bree en Beerse).

Wat met de levering?

Onze pakketbezorgdienst doet zijn uiterste best om jouw bestelling binnen de 5 werkdagen te leveren wanneer de bestelling op voorraad is. Hiervoor betaal je een leveringskost van €6,50, behalve als je jouw bestelling gaat afhalen in de winkel.

Wat als mijn bestelling niet klopt?

Dan moet je jouw bestelling rechtstreeks terugsturen naar onze leverancier, Prosafco. Je meldt de retour aan op lier@prosafco.be en vermeld daarbij het aankoopnummer, om welke artikelen het gaat en de reden van retour. Artikelen moeten ongebruikt en in hun originele verpakking worden teruggestuurd. De verzendkosten hiervan zijn voor eigen rekening en worden niet terugbetaald. Als de vergissing bij de leverancier ligt, worden de verzendkosten wel terugbetaald.

06
.
01
.
2022
Een terugblik op 2021...

2021 zit er op enwat was het weer een bewogen jaar. Corona bleef helaas – ook letterlijk – in delucht hangen. De maatregelen hadden een grote impact op de horeca- en eventsector,maar we bleven niet bij de pakken zitten en maakten er het beste van! Dithebben we natuurlijk grotendeels aan onze medewerkers te danken. Daarom kijken wegraag even terug op onze evenementen van 2021. Op meer van dat in 2022!

Een kleine terugblik…

Zo sloegen we in 2021 de handen in elkaar met Hels. Hels is gespecialiseerd in logistiek werk voor horeca en events. Technische ontwerpen en projectmanagement van A tot Z... Hels neemt het volledige proces graag voor hun rekening. Op die manier kunnen we een nog betere en bredere service aanbieden!

Onze Keukenhelden hebben het in 2021 ook druk gehad. Ze mochten het evenement van Bentley Maastricht, in samenwerking met ’t Zilte en C-forward ondersteunen, de gasten van Taste of Paradise een heerlijke avond bezorgen en werkten mee met de Sergio Herman groep.

Geen resultaten gevonden.

Personeel

Wil je wat bijverdienen?

Of is horeca de job van je leven? Bij ons kan je aan de slag wanneer je wil, waar je wil en met wie je wil.

Schrijf je in

Bedrijf

Op zoek naar werkkracht om u tegen te zeggen?

Zoek niet langer, wij zoeken voor u. Voor losse opdrachten, om vast in dienst te treden of om uw personeelsadministratie uit handen te nemen: wij helpen u met uw personeel.

Personeel aanvragen